Şirket Vizyonu
Özellikle unlu mamullerde, tüketicinin en çok tercih ettiği marka konumunu daha da güçlendirerek sürdürmek ve dünya pazarlarında gelecek 10 yıl içerisinde ilk 5 firma arasında yer almak.
Vizyon
Tüketicinin en çok tercih ettiği marka konumunu daha da güçlendirerek sürdürmek ve dünya pazarlarında gelecek 10 yıl içerisinde ilk 5 firma arasında yer almak.Misyon
Şirketimiz ve Yıldız Holding’e bağlı tüm şirketler “Her insanın, hangi ülkede yaşarsa yaşasın, güzel bir çocukluk geçirme hakkına sahip olduğu inancı” ile kurulmuştur.
Strateji
Verimlilik
- Tüm alanlarda sektörün en verimli şirketi haline gelme,
- Operasyonel verimlilik kapsamında ürün kalitesinin artırılması ve üretim maliyetlerinin düşürülmesini sağlama,
- Satış maliyetlerini azaltarak dağıtım kanallarında ve satış noktalarında daha verimli ve etkin olunmasını sağlama.
Marka Yatırımları
- Güçlü markalarımızı makul fiyatlarla tüketicilerimize ulaştırma,
- Marka yatırımlarımızı sürekli kılma,
- Yeni ve kuvvetli ürünlerin tüketicilere sunulması,
- Talebi yaratacak, tüketimi arttıracak inovasyonları başarma.
Stratejilerimiz kapsamında
- Bisküvi, kek ve çikolata faaliyetlerinde daha yüksek satış hacmine ve gelir artışına ulaşmak, operasyonel kârlılığı artırma,
- Bölgesel güç olacak şekilde genişleme,
- Suudi Arabistan’da bulunan Food Manufacturing Company’nin satın alımı sonrasında bölgenin ana üretim üssü olarak konumlandırma ve hızlı büyüyen orta doğu piyasasına daha hızlı erişim ile sinerji yaratımı,
- Mısır’da bulunan Egyptian Company for Advanced Food Industry (Hi-Food) satın alımı ile tüketimin hızlı büyüdüğü Mısır’da yer alıp, Kuzey Afrika satışları için merkez ve ana üretim üssü olarak konumlandırma,
- Kazakistan’da bulunan Hamle’nin satın alımıyla ana merkez olarak Orta Asya, Rusya ve Çin’e ulaşım konusunda stratejik konumlama ve tüketimin hızlı arttığı bölgelerde yeni tüketicilerle buluşma
- Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Türkiye’de hali hazırda var olan marka bilinirliğini daha çok arttırma,
- Geniş Coğrafyada yeni tüketicilere ulaşma,
- Sinerji çalışmalarını hem sahada hem üretimde uygulama,
- En iyi seviyede kurumsal yönetim uygulamalarını sürdürme,
- Tüm paydaşlarımızı mutlu eden sonuçlara ulaşma.
hedefleriyle çalışıyoruz.”